DAF RANGE LF

Inspireerituna DAFi transporditõhususe filosoofiast lisasime populaarsele LFile suure hulga uuendusi, et viia jaotusveod täiesti uuele hiilgavale tasemele. Nende hulgas on lai valik jõuülekandetäiustusi, uus luksuslik salong, fantastiline uus välisdisain, mitmekõlgne näidikupaneel ja parem nähtavus juhiistmelt. See kõik tõstab LFi pdjedestaalile meie Euro 6 veokite hulgas, millel on oma klassi parim töökindlus, vastupidavus, manööverdusvõime ja mugavus. Nüüd veelgi suurema kandevõimega ja tõhusam The New LF on number üks jaotusveok operaatorite ja juhtide jaoks. Lühidalt öeldes: Pure Excellence

Suurepärane juhimugavus

Oivaline uus salongidisain teeb uuest LFist atraktiivseima ja mugavaima oma kategoorias. Me oleme viinud sisse uuendused, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Uued salongikangad ja uued istmefunktsioonid pakuvad juhile suurimat mugavust. Ning kuna jaotusvedude juhid käivad pidevalt veokiuksest sisse-välja, on uste ja astmete väljatöötamisel juhindutud sisenemise ja väljumise võimalikult lihtsaks tegemisest.

Maksimaalne sõiduki kasutatavus

Jõuline mootoriplokk ja plokikaas on äärmiselt tugevad. Need on ehitatud silmas pidades pikka kasutusiga, maksimaalset töökindlust ja väikest kaalu. Olenevalt kasutusviisist on võimalikud kuni 60 000 kilomeetrilised hooldusvälbad. PACCAR PX on töötatud välja ka eesmärgiga lihtsustada hooldust ja pakkuda maksimaalset jõudlust madalate ekspluatsioonikuludega.

Kõrgtehnoloogilised ohutussüsteemid

Uuel LFil on kaasaegsemad mugavus- ja ohtussüsteemid standardvarustuses. Nende hulka kuuluvad täiselektrooniline pidurisüsteem ja adaptiivne püsikiirusehoidja* (ACC), mis reguleerib automaatselt veoki kiirust, et säilitada ohutut pikivahet eesliikuva sõidukiga. ACC-süsteemi on integreeritud esikokkupõrke hoiatus ja täiustatud hädapidurdussüsteem. Need süsteemid hoiatavad juhti kokkupõrkeohu korral ja aeglustavad sõidukit hädaolukorras. Sõidureast väljakaldumise hoiatussüsteem** hoiatab juhti, kui veok hakkab tahtmatult oma sõidureast välja kalduma.

Tehniline informatsioon


Optimeeritud linnasiseste jaotusvedude jaoks

Tänu laiale valikule teljevahedele, optimeeritud PACCAR PXi mootoritele ja ülitõhusatele käigukastidele on The New LF saadaval rohkemate variantidena kui kunagi varem. Spetsiaalselt linnasisesteks jaotusvedudeks on optimeeritud PACCAR PX-4 mootoriga ning viiekäigulise manuaalkäigukastiga uued variandid LF150 ja LF170. Nende särtsakate veokite väiksem tühimass võimaldab suuremat kasulikku koormust.

Maksimaalne sõiduki kasutatavus

Jõuline mootoriplokk ja plokikaas on äärmiselt tugevad. Need on ehitatud silmas pidades pikka kasutusiga, maksimaalset töökindlust ja väikest kaalu. Olenevalt kasutusviisist on võimalikud kuni 60 000 kilomeetrilised hooldusvälbad. PACCAR PX on töötatud välja ka eesmärgiga lihtsustada hooldust ja pakkuda maksimaalset jõudlust madalate ekspluatatsioonikuludega.

Suurepärane juhimugavus

Oivaline uus salongidisain teeb uuest LFist atraktiivseima ja mugavaima oma kategoorias. Me oleme viinud sisse uuendused, mis muudavad juhtimise hõlpsamaks, ohutumaks ja nauditavamaks kui kunagi varem. Uued salongikangad ja uued istmefunktsioonid pakuvad juhile suurimat mugavust. Ning kuna jaotusvedude juhid käivad pidevalt veokiuksest sisse-välja, on uste ja astmete väljatöötamisel juhindutud sisenemise ja väljumise võimalikult lihtsaks tegemisest.

Ideaalne töökeskkond

Ühtaegu atraktiivne ja laialdase funktsionaalsusega armatuurlaud pakub maksimaalset kasutuslihtsust. Kõigi juhtseadisteni ulatub hõlpsalt ja need on funktsioonide alusel loogiliselt paigutatud. Eriti suure jõudlusega kütte- ja ventilatsioonisüsteem laseb salongi kiirelt ideaalsele temperatuurile viia. Ideaalne, kui juhid peavad mitmeid kordi päevas kabiini sisenema ja sealt väljuma.

Veelgi parem juhiteave

Kaunil ja teraval näidikupaneelil on selguse parandamiseks uued fondid ja uued stiilid. Juhi teabepaneel annab juhi mugavuse ja tõhususe parandamiseks rohkem teavet. Juhi töötõhususe veelgi suuremaks parandamiseks on seadistused rühmitatud näidikupaneelil loogilisemalt ja juhisoorituse abisüsteem (DPA) sisaldab veel rohkem ökonoomse sõidu nõuandeid.

Suurepärane hoiupaikade hulk

Uuel LFil on lai valik hoiupaiku: ruumikas lukustatav laegas mootoritunnelil, külgtaskud uksepaneelidel ja kaks suurt laegast tuuleklaasi kohal. Kabiinidel Extended Day Cab (suurem päevakabiin) ja Sleeper Cab (ööbimiskabiin) on standardvarustuses kolm täiendavat lukustatavat hoiulaegast istmete taga; üks 16-liitrise mahuga ja kaks 35-liitrise mahuga.

Hästi reguleeritav iste

Uuel LFil on äärmiselt mugav, ulatuslikult reguleeritav juhiiste; reguleerimine kuni 180 mm pikisuunas ja 120 mm vertikaalsuunas. See võimaldab saavutada ideaalse sõiduasendi igas pikkuses juhtidel. Saadaval on ka vedrujõul tõusev juhiiste valikulise soojendusega.

Uued kõrgekvaliteedilised viimistlusmaterjalid

Kabiinis on kõrgekvaliteedilised viimistlusmaterjalid – uued soojades toonides kangad istmel, kardinateks ja valikulisel madratsil. See kõik on mõeldud tekitama juhis koduse tunde salongi astumise hetkest.

Võimsad mootorid

Uuel LFil on lai valik mootoreid. Nende hulka kuuluvad neljasilindriline 4,5-liitrine PACCAR PX-5 ja kuuesilindriline 6,7-liitrine PACCAR PX-7. Tänu uuele tarkvarale ja optimeeritud kuumuse ning õhu haldusele on suurendatud maksimaalset pöördemomenti ja selle rakendumist madalatel kiirustel mõlema mootori puhul. Uued kiiremad tagateljeülekanded võimaldavad kasutada madalamad mootorikiirused. Koos mootoris tehtud uuendustega annab see kuni 6% kütusesäästu. Saadaval on uus variant kompaktse neljasilindrilise 3,8-liitrise PACCAR PX-4 mootoriga.

Suurem juhi mugavus

PACCAR PXi mootorid vastavad iseenesestmõistetavalt uusimatele emissiooninormidele. Lisaks sellele tähendab nende kompaktne konstruktsioon, mille puhul mitmed komponendid on integreeritud mootoriplokki ja plokikaande, et mootorid on märkimisväärselt vaiksemad, mis omakorda suurendab juhi mugavust.

Vaikne variant

Spetsiaalne vaikne variant on turul olevatest ainulaadne lahendus, mis avab täiendavad jaotusvõimalused linnakeskkonnas. Tänu paljudele nutikatele tehnoloogiatele, sealhulgas spetsiaalsele mootoritarkvarale, on „vaiksel režiimil“ müra maksimumväärtus kõigest 70 dB(A). Tänu sellele on The New LF ideaalne lahendus peale- ja mahalaadimistöödeks linnapiirkondades, kus õhtuti, öösiti või varahommikuti kehtivad mürapiirangud.

Ülitõhusad käigukastid

Maksimaalse tõhususe saavutamiseks on uue LFi varustuses lai valik 5-, 6-, 9- ja 12-käigulisi manuaalseid, automatiseeritud ja automaatkäigukaste. Nüüd on uue LFi võimsaima, 19-tonnise variandi jaoks saadaval Allisoni automatiseeritud käigukast.

Täielikult optimeeritud vedrustus

The New LF pakub äärmiselt mugavat sõiduelamust. Eesmine vedrustus on täielikult optimeeritud pakkuma ideaalset tasakaalu löögisummutuse, külgsuunalise stabiilsuse ja jäikuse vahel. Esiteljed (vahemikus 3,6 kuni 7,5 tonni) pakuvad piisavat kandevõimet ülekoormamise vältimiseks, mis on oluline koormuste hajutamisel. Ning selle konkurentsitu manööverdusvõime tuleneb asjaolust, et sel on oma turusegmendi väikseim pöörderaadius.

Veelgi suurem kandevõime

LFil on tänu laiale šassiipikkuste ja teljevahede valikule juba oma klassi suurim kandevõime. Uue LFi teljevahed ulatuvad 6,90 meetrini. See võimaldab saavutada üle 9-meetriseid laadimispikkusi, mis on antud turusegmendis ainulaadne. Pikem teljevahe tähendab ka seda, et sõiduk mahutab kuni 1240 liitrit kütust, mis on oma klassis ainulaadne tulemus. See annab uuele LFile suure tööulatuse ja pakub juhile võimalust tankida madalaimate kütusehindadega kohtades.

Suure jõudlusega teljed

Tänu laiale tagaülekande- ja peaülekandekoostude valikule leidub optimeeritud LF iga tööülesande jaoks. Teljed on projekteeritud eesmärgiga tagada parim jõudlus, pikk kasutusiga ja maksimaalne sõidumugavus: kergeimast 5-tonnisest SR 5.10 teljest 13-tonnise SR1344 tagateljeni, mis on mõeldud 19-tonnisele LFile täiendava kandevõime pakkumiseks. Peaaegu kõigi teljevariantide jaoks on valikvarustusena saadaval diferentsiaalilukk, mis pakub maksimaalset veojõudu ja juhitavust mis tahes olukorras.

Ülimalt sobiv kereehitajale

The New LF sisaldab ka uuendusi, mis muudavad selle mugavaks kereehitajate jaoks. Nende hulgas on uued, tehase keretäiendusmooduli (Body Attachment Module – BAM) programmid, mis võimaldavad kaubaruumide, tõsteplaatide, kallutusmehhanismide, kraanade ja muu seadmestiku kiiret ning hõlpsat paigaldamist. Lisaks suurendavad paindlikkust täiendavad teljevahede ja üleulatuvate tagaosade kombinatsioonid. See võimaldab konfigureerida šassiid tootmise käigus igat tüüpi kerede ja pealisehitiste jaoks.

Ehitusveokid

Eriti rakenduste jaoks, mis vajavad sagedast maastikul sõitu, on tugev CF-konstruktsioon. Põrkeraua külg on kõrgel, pakkudes suurt lähenemisnurka, kuni 25 kraadi. Autot iseloomustab suurepärane stabiilsus ja liigendatus.

Jaotusvedudeks

Mootorite, ülekandemehhanismide valik muudab LF ülimaks jaotusveokiks. Kabiinis on ideaalne töökeskkond ja mugavus. LF on maksimaalse töökindluse, vastupidavuse ja madalate tegevuskulude sünonüüm.

Vaata LF brozüüri siit.